АТА-АНАЛАРДЫҢ ЭТИКАЛЫҚ КОДЕКСІ
1. Ата-аналардың мұғалімдермен және мектеп әкімшілігімен өзара әрекеттесуінің басты мақсаты-баланы сәтті оқыту мен тәрбиелеудің оңтайлы жағдайларын қамтамасыз ету, көшбасшылық қасиеттерді, салауатты өмір салтын қалыптастыру және басқа адамдарға құрмет көрсету.
2. Ата-аналар оқушылардың үй тапсырмасын орындауын, мектеп сабақтарына дайындығын бақылайды. Ата-аналар апта сайын баланың күнделігін тексеріп отыруы керек. Мұғалімнің немесе сынып жетекшісінің бірінші талабы бойынша ата-аналар мектепке келуге міндетті. Ата-анасы келмеген жағдайда, мектеп ата-анасының жұмыс орны бойынша хат жолдауға құқылы
3. Ата - аналар оқушының киімінің болуын қамтамасыз етеді,орта білім беру ұйымдарының міндетті мектеп формасы (бұдан әрі-мектеп формасы) оқытудың зайырлы сипатына сәйкес келеді. Мектеп формасының стилі, түсі классикалық стильде, бірыңғай түс гаммасында, үш түстен аспайтын түстерді араластыруға жол беріле отырып ұсталады. Мектеп формасының түсі тыныш және ашық емес реңктерден таңдалады. Түрлі конфессиялардың діни тиесілілігі киімінің элементтерін(хиджаб,никаб мектеп формасына қосуға жол берілмейді
4. Ата-аналар баланы құрдастарымен сәтті қарым-қатынас жасауға үйретеді. Ата-аналар балаға жанжалдарды төбелестермен шешуді ынталандырудан аулақ болады. Барлық жағдайларда, ата-аналар балаға өз тәуелсіздігін ынталандыру арқылы не істеу керектігі туралы оң кеңес беруге тырысады.
5. Ата-аналар сындарлы өзара әрекеттесуді дамытуға тырысып, баламен байланысты жағдайларды мұғалімдермен талқылайды. Мұғалім оқыту және тәрбиелеу саласындағы кәсіби маман, бірақ көбінесе ата-аналар балаға конструктивті мінез-құлықты дамытуға көмектесу үшін ынталандырушы әсер бере алады.
6.Ата-аналар баланы сүйіспеншілік пен оның жеке басын құрметтеу рухында тәрбиелейді. Барлық жағдайларда ата-аналар баланың жетістіктерін жақсарту және қиындықтарды жеңу қабілетіне сенеді. Баланың мінез-құлқын түзету қажет болса, ата-аналар мектептің психологиялық қызметіне жүгіне алады.
7. Ата-аналар баланың жетістіктерін мұқият қадағалап, ең алдымен оның үлкен де, кішіпейіл де жетістіктерін байқап, балаларға ата-аналар оны мақтан тұтатынын көрсетеді. Қиындықтар туындаған кезде ата-аналардың барлық назары баланың нақты не істей алатындығына, ата-ана не және мұғалім қиындықтарды сындарлы түрде шешу үшін не істей алатынына бағытталған.
8. Ата-аналарға демалыс күндері және кешке мұғалімге хабарласуға кеңес берілмейді, өйткені мұғалім де демалуға құқылы
9. Егер ата-аналар мектептің шарттары мен жарғылық талаптарына сәйкес келмесе, олар баланы басқа білім беру мекемесіне ауыстыруға құқылы.
10. Ата-аналар әрдайым мұғалімдерге және мектептің басқа қызметкерлеріне құрметпен қарауы керек. Мектеп аумағында немесе ғимаратында мұғалімдермен кездесу кезінде ата-аналар алдымен сәлемдесуге міндетті.
11. Мұғалімдердің іс-әрекеттері мен жеке басын балалармен және балалармен талқылауға болмайды. Бала үшін мұғалім аға тәлімгер, сондықтан мұғалімді талқылау кезінде ата-аналар өздерінің беделіне нұқсан келтіреді.
12. Сабақ немесе жиналыс кезінде мұғалімді немесе әкімшілік өкілін алаңдатуға болмайды. Мектепке барған немесе шақырған кезде ата-аналар мұғаліммен кездесу туралы алдын-ала келісуі керек
Ата -аналар балаларының сабағына қатыса алады, бірақ сіз бұл туралы мектеп әкімшілігі мен мұғалімге алдын-ала ескертуіңіз керек.