30.03.2021 ж. №44 А(К)ЖББМ-те педагогикалық кеңес өтті. Педагогикалық кеңеске 15 мұғалім қатысты. Күн тәртібі бойынша орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі Т.С. Сериккалиеваның "Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында орыс тілі мен әдебиетінің заманауи сабағын жобалау" әдістемелік тақырыбындағы баяндамасы тыңдалды. Баяндамада қазіргі орыс тілі мен әдебиеті сабағының, ондағы мұғалім мен оқушылардың рөлі қандай болуы тиіс негізгі сәттер көрсетілді. Сондай-ақ, дәстүрлі форматтағы сабақтар мен білім беру мазмұнын жаңарту жағдайындағы сабақтар арасындағы айырмашылықты көрсетті. Баяндамада мұғалім сабақта қолданатын сыни ойлаудың кейбір әдістері қамтылды: "Ойлаудың алты қалпақшасы", "Блум түймедағы", "Синквейн". Сөз соңында баяндама бойынша қорытынды жасалып, әріптестердің сұрақтарына жауап берілді. 10 А сынып жетекшісі Г.А. Камысбаеваның "Жасөспірімдік шақтың ерекшеліктері және олардың қарым-қатынас сипатына әсері"тақырыбындағы баяндамасы тыңдалды. Мұғалім өз баяндамасында бала өмірінің күрделі және көп жағынан қайшылықты кезеңін, ата-аналар мен мұғалімдерден көп күш пен қажырлы еңбекті қажет ететін адамның қалыптасу кезеңін көрсетті. Жасөспірімнің физикалық және психологиялық келбетіндегі күрт өзгерістерді баяндамашы өзінің сынып оқушыларының мысалында көрсетті. Мектеп психологі А.М. Дюсупованың "Жеке проблемалары бар балалар" тақырыбындағы баяндамасы аудитория үшін мазмұнды және қызықты болды, өйткені мектепте бізде осындай проблемалары бар балалар жеткілікті. Психолог баяндамада осындай балалармен қалай әрекет ету керектігін егжей-тегжейлі қарастырды және осындай балалармен өзара әрекеттесу кезінде мұғалім нені ескеруі керек екені туралы орынды кеңестер берді. ҚР БҒМ 28.12.2020 ж. № 548 бұйрығына сәйкес білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою бойынша жұмысты ұйымдастыру бойынша аналитикалық анықтамада, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары М. А. Қонысбаев білім беру ұйымдарында коронавирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге және олқылықтарды жою мен білім алушылардың білімін толықтыруға байланысты шектеу шаралары кезеңінде оқу процесін ұйымдастыру жөніндегі әдістемелік ұсынымдарға толығырақ тоқталды. Білім алушылардың білімдеріндегі олқылықтарды жою бойынша мұғалімдердің жұмысын талдай отырып, жекелеген мұғалімдерге бағалар мен ұсыныстар берілді.